skip_main skip_menu

Vážení zákazníci, pro velký zájem pokračujeme ve výprodeji zásob! Připravili jsme pro vás speciální nabídku zboží za zvýhodněné ceny. Více informací naleznete zde

Technik správy areálu firmy

Na pozici technika správy areálu firmy hledáme zodpovědného, technicky zaměřeného kolegu, který umí efektivně řešit problémy a organizovat práci podřízených. Pokud si myslíte, že jste tím správným kandidátem právě Vy, neváhejte zaslat svůj životopis, rádi Vás poznáme osobně.

BLANÁŘ NÁBYTEK, a.s. se specializuje na výrobu postelí všech typů, matrací, lamelových roštů, pohovek a dalších doplňků pro spaní. V České republice jsme lídrem na trhu a patříme mezi 100 největších rodinných firem. V současné době se řadíme mezi největší výrobce lehacího nábytku ve střední Evropě. Více informací o nás se můžete dozvědět na www.blanar.cz nebo se podívejte na naše video níže, kde uvidíte, jak to u nás vypadá.

Právě teď hledáme nového kolegu na pozici TECHNIK SPRÁVY AREÁLU FIRMY. Důležitá je pro nás především pečlivost a organizační schopnosti. Na oplátku pro Vás máme jistotu stabilní, ryze české společnosti. Sami na to ale nebudete! Budete součástí pohodového kolektivu, kde Vám kolegové se vším pomohou.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Budete se starat o technický stav budov včetně koordinace činností týkajících se jejich provozu.
  • Povedete administrativu v rámci správy budov.
  • Pravidelně budete kontrolovat výrobní a nevýrobní technologie, zodpovídat za zajišťování realizace náprav a hlášení mimořádných stavů nadřízenému.
  • Bude na Vás evidence revizí, zajištění jejich provádění a kontrola.
  • Podílet se budete na přípravě rozpočtu pro investice do budov, na opravy, servisy přístrojů aj.
  • Budete se starat o facility management, odpadové hospodářství, ekologii.
  • Na zajištění veškerých úkonů budete mít k dispozici menší kolektiv podřízených.

Co od Vás budeme očekávat?

  • Ideální je středoškolské vzdělání technického směru.
  • Schopnost efektivně řešit nastalé problémy.
  • Dobré komunikační schopnosti.
  • Zkušenost s vedením menšího týmu podřízených.
  • K práci budete potřebovat i řidičský průkaz skupiny B.
  • Jako výhodu oceníme, pokud se orientujete v předpisech BOZP, PO či máte znalost technologie budov, případně zkušenost s inovacemi a zlepšováním procesů.

Co můžete očekávat Vy od nás?

  • Kvalitní zaškolení, seznámení s kolegy, provozem a pracovními postupy.
  • Základní hrubá mzda v rozpětí 30 000 – 40 000 Kč.
  • Příspěvek na dopravu do zaměstnání ve výši 1000 Kč.
  • Firemní školka pro děti zaměstnanců v sídle firmy.
  • Sleva na firemní výrobky ve výši 15%.
  • Závodní stravování přímo v areálu firmy.
  • Příspěvek na občerstvení / kávu na pracovišti.
  • 5 týdnů dovolené při splnění stanovených kritérií.
  • Sleva na nákup vozů Škoda.
  • Sleva na dovolenou s vybranou cestovní kanceláří.
  • Hlídané parkoviště přímo v areálu firmy.
  • Podívejte se, kudy se k nám dostanete.

Jdete do toho s námi?

Pokud Vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis. Rádi Vás poznáme na osobním setkání a řekneme si všechny detaily.

Nabízíme širokou škálu benefitů

  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní školka
  • Závodní stravování
  • Příspěvěk na dopravu
  • Sleva na firemní výrobky

Máte zájem o tuto pozici?

Vybrat soubor