skip_main skip_menu

Vážení zákazníci, věnujte prosím pozornost vánoční otevírací době

Referent/ka e-shopu

Chcete pracovat v dynamickém prostředí e-shopu a podílet se na růstu online podnikání? Přidejte se k nám a pomozte nám poskytovat našim zákazníkům skvělé služby!

Společnost BLANÁŘ NÁBYTEK, a.s. Brumovice na Moravě (okres Břeclav) vznikla v roce 1989. V současné době se řadí mezi největší výrobce lehacího nábytku ve střední Evropě. V České republice je lídrem na trhu a patří mezi 100 největších rodinných firem. Specializuje se na výrobu postelí všech typů, matrací, lamelových roštů, pohovek  a dalších doplňků pro spaní. Více než polovinu své produkce exportuje do zahraničí. V současnosti zaměstnává přes 500 zaměstnanců, kteří jsou nedílnou součástí úspěchu firmy. Více informací o společnosti se můžete dozvědět na www.blanar.cz nebo se podívejte na firemní video pod popisem pozice níže. 

Hledáme novou kolegyni / kolegu na pozici REFERENT/KA E-SHOPU! Připojte se k našemu týmu!

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Zajištění maximální spokojenosti zákazníků a podílení se na plynulém chodu e-shopu s nábytkem.
  • Administrativní podpora procesu zpracování objednávek od jejich přijetí až po expedici.
  • Vstřícná a příjemná e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky, zodpovídání klientských dotazů ohledně produktů, akcí, objednávek, reklamací, dopravy apod.
  • Správa administrace e-shopu – odpovědnost za správu kategorií a produktů, kvalitní obsah a udržování správnosti informací, podíl na rozšiřování sortimentu e-shopu, zalistování nových položek.
  • Sběr zákaznických podnětů a dotazů a jejich implementace do procesů.
  • Aktivní spolupráce v týmu i s dalšími odděleními.
  • Pracovní doba od pondělí do pátku od 08:30 do 17:00.

Co od Vás budeme očekávat?

  • SŠ vzdělání.
  • Výborné komunikační schopnosti, skvělou znalost českého jazyka.
  • Vstřícné a příjemné vystupování vůči zákazníkům a ochota řešit jakékoliv problémy.
  • Výbornou znalost práce na PC (MS Office), psaní všemi deseti.
  • Vysoké pracovní nasazení, proaktivní přístup, samostatnost a chuť posouvat se kupředu.
  • Pečlivost, systematičnost, flexibilitu, odpovědnost a smysl pro týmovou práci.
  • Zájem o oblast e-commerce.
  • Zkušenost s prací na obdobné pozici výhodou.

Co můžete očekávat Vy od nás?

  • Práci ve stabilní české společnosti, která je na trhu již více než 35 let. 
  • Základní hrubá mzda v rozmezí 30 - 35 000 Kč
  • Přátelský kolektiv, možnost osobního růstu v rychle se rozvíjející oblasti e-commerce.
  • Zajímavé firemní benefity, např.:
    • Příspěvek na dopravu do zaměstnání ve výši 1000 Kč.
    • Sleva na firemní výrobky ve výši 15%.
    • Závodní stravování přímo v areálu firmy.
    • Příspěvek na občerstvení / kávu na pracovišti.
    • 5 týdnů dovolené při splnění stanovených kritérií.
    • Sleva na nákup vozů Škoda.
    • Sleva na dovolenou s vybranou cestovní kanceláří.
    • Hlídané parkoviště přímo v areálu firmy.
    • Očkování proti chřipce.
    • Vánoční dárky, dárky k pracovním a životním jubileím. 
  • Podívejte se, kudy se k nám dostanete.

Pokud Vás pracovní pozice zaujala, neváhejte nám poslat Váš životopis, rádi se s Vámi setkáme osobně. 

Nabízíme širokou škálu benefitů

  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na občerstvení
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Hlídané parkoviště
  • Příspěvěk na dopravu
  • Dárky k pracovním a životním jubileím
  • Očkování proti chřipce
  • Sleva na firemní výrobky

Máte zájem o tuto pozici?

Vybrat soubor