Administrativní pracovník do Kostariky
Chcete spojit práci s pobytem v exotickém ráji? Ovládáte perfektně španělštinu a máte organizační schopnosti? Pak hledáme právě Vás!
Místo výkonu práce: Kostarika (s pobytem několik měsíců v roce)
Co bude Vaší náplní práce:
- Zajišťování administrativní a organizační podpory obchodních aktivit v Kostarice
- Práce s MS Office – především Excel a Outlook
- Vedení základních reportů a komunikace s vedením i místními úřady
- Drobné pomocné práce
- Využívání služebního vozidla pro přesuny v místě
- Práce je vhodná pro muže bez závazků
Co od Vás očekáváme:
- Perfektní znalost španělštiny (slovem i písmem) a češtiny (nutná komunikace s majitelem v češtině)
- Dobrou znalost MS Office – zejména Excel a Outlook
- Řidičský průkaz skupiny B
- Ochotu pobývat v Kostarice několik měsíců v roce
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
- Zkušenosti s reportováním
- Základní znalost účetnictví výhodou
Co Vám nabízíme:
- Základní hrubou mzdu 40 – 50 000 Kč
- Služební automobil k dispozici
- Ubytování v nadstandardních podmínkách
- Možnost poznat život v exotické destinaci a rozšířit si pracovní zkušenosti
Pokud Vás pracovní pozice zaujala, neváhejte nám poslat Váš životopis, rádi se s Vámi setkáme osobně.