Administrativní pracovník do Kostariky

Chcete spojit práci s pobytem v exotickém ráji? Ovládáte perfektně španělštinu a máte organizační schopnosti? Pak hledáme právě Vás!

Místo výkonu práce: Kostarika (s pobytem několik měsíců v roce)

Co bude Vaší náplní práce:

  • Zajišťování administrativní a organizační podpory obchodních aktivit v Kostarice
  • Práce s MS Office – především Excel a Outlook
  • Vedení základních reportů a komunikace s vedením i místními úřady
  • Drobné pomocné práce
  • Využívání služebního vozidla pro přesuny v místě
  • Práce je vhodná pro muže bez závazků


Co od Vás očekáváme:

  • Perfektní znalost španělštiny (slovem i písmem) a češtiny (nutná komunikace s majitelem v češtině)
  • Dobrou znalost MS Office – zejména Excel a Outlook
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Ochotu pobývat v Kostarice několik měsíců v roce
  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
  • Zkušenosti s reportováním
  • Základní znalost účetnictví výhodou


Co Vám nabízíme:

  • Základní hrubou mzdu 40 – 50 000 Kč
  • Služební automobil k dispozici
  • Ubytování v nadstandardních podmínkách
  • Možnost poznat život v exotické destinaci a rozšířit si pracovní zkušenosti

Pokud Vás pracovní pozice zaujala, neváhejte nám poslat Váš životopis, rádi se s Vámi setkáme osobně.

Nabízíme širokou škálu benefitů

Máte zájem o tuto pozici?

Vybrat soubor